Persoanele bine informate cunosc importanta generarii codului hexazecimal pentru injectoarele Delphi si aleg serviciile unui Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Point. www.laboratordiesel.ro 0765.269.733 / 0765.269.021.
Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi: Logan, Renault, Ford cu alocare de cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.
Logan/Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi in materie de training, echipamente si piese originale.
Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford.
Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.
Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.
De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu """"merge rotund"""".
O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).
Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?
Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.
LaboratorDiesel.RO este certificat Delphi Service Centre.
Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 250-300 de lei atat cat costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt chinezarii.
In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.
Laborator Diesel
www.laboratordiesel.ro
Tel: 0765 269 733 / 0765 269 021
Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi: Logan, Renault, Ford cu alocare de cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.
Logan/Renault: 475 RON
Ford Focus: 560 RON
Ford Mondeo: 590 RON
Orice alt injector Delphi: 590 RON
Laboratorul nostru beneficiaza de echipamente de testare moderne, personal calificat si cu experienta in tehnologia diesel, scule specializate si de o curatenie permanenta in spatiul de lucru. Tehnologia folosita este sub licenta Delphi si beneficiem de suport permanent din partea Delphi in materie de training, echipamente si piese originale.
Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Bosch pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford.
Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.
Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.
De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu """"merge rotund"""".
O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).
Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?
Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.
LaboratorDiesel.RO este certificat Delphi Service Centre.
Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 250-300 de lei atat cat costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt chinezarii.
In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.
Laborator Diesel
www.laboratordiesel.ro
Tel: 0765 269 733 / 0765 269 021
Joi Mai 23, 2013 12:42 pm Scris de EndorDiesel
» Reparatii injectoare common-rail Bosch (de la 80 RON - se pot trimite prin curier)
Joi Mai 23, 2013 12:40 pm Scris de EndorDiesel
» Cumpar auto pentru dezmembrari
Vin Apr 05, 2013 1:09 pm Scris de Acdezmembrari
» POEZIE Petruta Serban
Sam Ian 19, 2013 2:15 pm Scris de BESTPROIECT
» Sifonarie
Mar Ian 15, 2013 1:48 pm Scris de Frumuselu alexandru
» CUM SA CONSTRUIESTI O CASA IEFTINA ?
Joi Dec 20, 2012 4:33 pm Scris de BESTPROIECT
» CASE IEFTINE. CASE LEMN. PLANURI CASE. CASE AMERICANE.
Mar Dec 04, 2012 2:09 pm Scris de BESTPROIECT
» CASE IEFTINE. CASE LEMN. PLANURI CASE. CASE AMERICANE.
Mar Dec 04, 2012 2:09 pm Scris de BESTPROIECT
» CASE LA CHEIE- INTRE 20-40.000 EURO !!! PESTE 1000 PLANURI CASE ! CASE IEFTINE.
Vin Noi 30, 2012 6:28 pm Scris de BESTPROIECT